DeeZee.pl


DeeZee.pl to popularny polski sklep internetowy, który ma swą siedzibę w malowniczej miejscowości Skawina. Specjalizuje się w wysyłkowej sprzedaży obuwia dla kobiet, oferując różnorodne modele i style odpowiadające najnowszym trendom.

W ofercie tego sklepu można znaleźć nie tylko obuwie, ale także szereg modnych akcesoriów oraz galanterię, które doskonale uzupełniają każdą stylizację.

Historia

Marka DeeZee jest obecna na rynku od 2004 roku, a swoje oficjalne rozpoczęcie działalności na polskim rynku obuwniczym datuje na 2005 rok. Z kolei od 2012 roku, funkcjonuje w formie spółki komandytowej. Nazwa przedsiębiorstwa, DeeZee Spółka z o.o. Spółka Komandytowa, jest związana z inicjałami założycielki oraz prezes firmy — Dominiki Żak.

W lipcu 2018 roku, sklep DeeZee nawiązał istotną współpracę z grupą kapitałową CCC, co skutkowało nabyciem 51% udziałów przez tę grupę. Dzięki temu, sztuki obuwia DeeZee otrzymały znaczący zastrzyk finansowy wynoszący 13 milionów złotych.

W 2019 roku, domena kolektywnego sklepu zanotowała imponujące wyniki, przyciągając średnio 12 milionów odsłon miesięcznie oraz około 700 tysięcy unikalnych użytkowników. Łączna liczba obserwujących profile DeeZee.pl w mediach społecznościowych przekracza 1,6 miliona osób.

W strategii marketingowej DeeZee kluczową rolę odgrywa influencer marketing. Marka współpracuje z popularnymi blogerkami, znanymi it girls oraz modowymi influencerami. Buty DeeZee były prezentowane przez takie osobowości jak: WhatAnnaWears, MacademianGirl, oraz Littlemooonster96. Ponadto, marka współdziała z celebrytami, projektantami mody oraz stylistami, angażując ich w programy telewizyjne oraz artykuły w magazynach modowych.

Wśród znanych twarzy promujących produkty DeeZee znajdują się: Małgorzata Rozenek-Majdan, Małgorzata Kożuchowska, Edyta Górniak, Agnieszka Dygant, Margaret, Ewa Farna, Agnieszka Hyży, Marina Łuczenko-Szczęsna, Honorata Skarbek, Paulina Krupińska, Klaudia Halejcio, Sylwia Nowak, Edyta Herbuś, Zosia Ślotała, Julia Wieniawa, Doda oraz Marcelina Zawadzka.

Najważniejsze nagrody i wyróżnienia

DeeZee.pl to marka, która w ciągu swojej działalności zdobyła szereg prestiżowych nagród, potwierdzających jej silną pozycję na rynku e-commerce. Wspierając swoją reputację wyjątkowej jakości obsługi oraz innowacyjnych rozwiązań, zyskała uznanie w różnych kategoriach.

  • w 2012 roku nagrodzono ją tytułem „Wzorowy sklep” w ramach Brand Award,
  • została uznana za najlepszy sklep modowy on-line w tym samym roku,
  • w 2013 roku odebrała nagrodę za „Innowację roku” w konkursie e-Commerce Polska,
  • w tym samym roku wyróżniono ją za „Stronę przyjazną klientowi”,
  • w 2014 roku otrzymała nagrodę podczas Fashion Website Awards,
  • zdobyła tytuł najlepszego sklepu internetowego,
  • otrzymała także tytuł e-Gazeli Biznesu Małopolski,
  • w 2015 roku przyznano jej tytuł e-Gazeli Biznesu,
  • w 2016 roku znów została doceniona, tym razem w kategorii „Obsługa klienta” przez e-Commerce Polska.

Przypisy

  1. Izba Gospodarki Elektronicznej | [online], ecommercepolska.pl [dostęp 09.02.2021 r.] (ang.)
  2. E-gazele - Laureaci 2015 - pb.pl [online], www.pb.pl [dostęp 08.07.2020 r.] (pol.)
  3. E-gazele - Laureaci 2014 - pb.pl [online], www.pb.pl [dostęp 08.07.2020 r.] (pol.)
  4. Modne buty damskie DeeZee - Twój ulubiony sklep internetowy [online], blog.deezee.pl [dostęp 31.07.2020 r.]
  5. Czerwony dywan [online], DeeZee.pl [dostęp 18.04.2019 r.]
  6. Dlaczego DeeZee [online], DeeZee.pl [dostęp 18.04.2019 r.]
  7. Kontakt [online], DeeZee.pl [dostęp 18.04.2019 r.]
  8. CCC przejmie ponad 51 proc. udziałów w DeeZee za 13 mln zł, „Bankier.pl” [dostęp 03.07.2018 r.] (pol.)

Oceń: DeeZee.pl

Średnia ocena:4.84 Liczba ocen:14